31 januari 2008

twee verhalen tegen bedplassen

Nog anderhalve keer slapen en dan vertrekken we richting Zwitserland voor een week vol sneeuwplezier! Benieuwd of ik ook deze keer enkele wijze lessen kan trekken uit m'n snowboard-avonturen... ;-)

Voor ik jullie en de blogosfeer een week in de steek laat, geef ik julie nog graag twee verhaaltjes mee. Maar niet zomaar twee verhaaltjes, nee. Het zijn twee hele simpele maar krachtige verhaaltjes die ons nog eens leren wat de kracht van een metafoor kan zijn. Of hoe een vertelseltje iemand van bedplassen af kan helpen. Lees het eerste verhaal hier en het tweede hier. (bron: het IEP centrum)

En om deze post af te sluiten, neem ik
het stokje van Frank aan en vertel ik jullie op mijn beurt naar welke muziek ik luister terwijl ik aan het werken ben. Dat zijn onder andere:

- Milow (nieuwe CD morgen uit!)
- Mum
- Anthony and the Johnsons
- Sigur Ros

Geen opmerkingen: