03 april 2008

8 sleutels tot succes

Wat zou jij antwoorden als een kind jou zou vragen wat het moet doen om succesvol te zijn?
Wel,
Richard St. John wist niet wat te zeggen toen hij die vraag kreeg en startte daarom een onderzoek naar de oorzaken van succes. In deze video, die trouwens maar 3 minuutjes duurt, legt hij op een onderhoudende manier uit wat volgens hem de 8 oorzaken van succes zijn. Zeker het bekijken waard!

Welke van deze 8 zaken zou jij wat meer willen inzetten om
je doelen te bereiken en succesvol te zijn?

1 opmerking:

Karen zei

Ik zou mij graag meer focussen, zoals nu bijvoorbeeld. Ik was bezig met het lezen van het boek over Gestalttherapie. Ik zoek op het internet een begrip op waar ik meer over wil weten. En 2 minuten later ben ik aan het kijken naar het - overigens zeer interessante - filmpje van Ted. Dit overkomt me nogal regelmatig :-)

Karen