14 november 2006

uw brievenbus verkracht

Een echte aanrader is het boek “Uw brievenbus verkracht” door Johan Verest, mede-eigenaar van het reclamebureau I-DO. Het boek zat gisteren in mijn brievenbus en ik heb het in één ruk uitgelezen. En lag daardoor veel te laat in bed. ;-)

“Uw brievenbus verkracht” is zo grappig en goed geschreven dat ik ik het niet weg kon leggen vooraleer ook de laatste bladzijde verslonden was. Verest beschrijft een aantal grappige en waar gebeurde verhalen over Direct Mail, de gepersonaliseerde reclame die u bijna dagelijks in uw brievenbus krijgt. De schrijver beschrijft hoe hij, enkel gewapend met zijn pen, de vloedgolf commerciële rotzooi die in uw bus terecht komt, probeert te stuiten. Dit doet hij vanuit de overtuiging dat u, de consument, geen wandelende portemonnee bent, maar een intelligent wezen met een gevoel voor humor. En de lezer speelt dus ook de hoofdrol in het boekje!

Als je je ooit ergerde aan al die reclame in je bus, is dit boek iets voor jou! Veel plezier ermee!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo jef,

Ben blij dat je plezier had met het lezen. En nu weet je ook met wat ik bezig ben.
Mag ik je ook feliciteren met je blog. Het is een zeer leuk initiatief en ik heb hem alvast in mijn bookmarks gezet.

tot binnenkort,

johan smeyers